Вам необхідно завантажити останню версію Flash Player
Головна » НОВИНИ » ДФС у Рівненській області інформує (огляд)
ДФС у Рівненській області інформує (огляд)

У цьому інформаційному огляді від Рівненської ОДПІ:

1. Більше семи мільйонів гривень – на підтримку української армії.
2. Про кампанію декларування доходів громадян у 2017році за «круглим столом».
3. Приймання документів та видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється у Центрах обслуговування платників.
4. До уваги сільськогосподарських товаровиробників.

Більше семи мільйонів гривень – на підтримку української армії

З початку 2017 року платники, які обслуговуються в Рівненській ОДПІ, сплатили на обороноздатність української армії 7,3 мільйона гривень військового збору. 

Основним чинником позитивної динаміки сплати військового збору є зростання мінімальної заробітної плати, яка на сьогодні становить 3200 гривень.

Варто нагадати, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних, компенсаційних виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами.

Крім того, військовий збір утримується з виграшу в грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри, доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами за виконання робіт або надання послуг, сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.

Тобто, до бази оподаткування військовим збором входять всі види доходів, визначених статтею 163 Податкового кодексу України та які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб. Ставка податку складає 1,5%.

Фахівці інспекції звертають увагу, що лише платники єдиного податку не сплачують військовий збір, решта податкових агентів являються  платниками військового збору.

Про кампанію декларування доходів громадян у 2017році за «круглим столом»

В Рівненській ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області відбулась зустріч за «круглим столом» за участю заступника начальника управління доходів та зборів з фізичних осіб Андрієм Пашечко з громадянами та представниками бізнесу.

Приводом для зустрічі стала кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2016року, яка розпочалась з 1 січня та триватиме до 1 травня 2017року.

Посадовець зазначив, що у 2017 році декларування доходів пов’язано з виконанням платниками податку на доходи фізичних осіб норм Податкового кодексу України, згідно з якими громадяни зобов’язані подати та/або мають право подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи за наслідками 2016 року. Роз’яснив у яких випадках громадяни зобов'язані подати річну декларацію про майновий стан і доходи, а також, які витрати можна включати в декларацію з метою отримання податкової знижки.

Андрій Пашечко повідомив, що декларанти податку на доходи фізичних осіб мають змогу заповнювати та направляти до органів ДФС декларацію про майновий стан і доходи через Інтернет, скориставшись оnlain-сервісом ДФС.

Рівненська ОДПІ запрошує громадян завітати до 1 травня 2017 року до Центру обслуговування платників Рівненської ОДПІ, та прозвітувати про отримані доходи у минулому році. При виникненні будь-яких питань щодо заповнення декларацій про майновий стан і доходи, працівники ЦОПу завжди нададуть кваліфіковану допомогу.

Андрій Пашечко подякував учасникам «круглого столу» за розуміння та співпрацю, і запросив зустрічатися частіше, аби спільно інформувати громадян, платників податків про діяльність та зміни у законодавстві, вести змістовний діалог та цікаву дискусію і у майбутньому.

Приймання документів та видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється у Центрах обслуговування платників

Рівненська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області інформує, що наказом Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) від 28.02.2017 №150 (далі – Наказ №150) внесено зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213 (далі – Наказ №213), яким затверджені Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – Рекомендації).

Рекомендації розроблені відповідно до статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями та визначають механізм приймання документів і видачі ліцензій на вид господарської діяльності – роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – ліцензії) у головних управліннях ДФС.

Наказом №150 внесено зміни до наступних розділів Рекомендацій:

1. Загальні положення;
2. Порядок приймання документів;
3. Порядок розгляду та видачі документів.

Так, зокрема, уточнено, що у заявах про видачу ліцензій додатково зазначаються (п.2.2 розділу 2 Рекомендацій):

- адреса місця торгівлі;
- перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) (книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО)), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них:

-- модель,
-- модифікація,
-- заводський номер,
-- виробник,
-- дата виготовлення;
-- реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.

Розгляд заяви про видачу ліцензії здійснює структурний підрозділ головного управління ДФС у такому порядку (п.3.2 розділу 3 Рекомендацій):

- перевіряє відповідність поданих документів законодавству України;
- здійснює перевірку фактичного надходження коштів за видачу ліцензії (дубліката) до бюджету;
- перевіряє відповідність поданих у заяві даних щодо РРО даним Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;
- здійснює обстеження наявності місця торгівлі в новоствореного суб’єкта господарювання або новоствореного місця торгівлі, зазначеного у заяві (за наявності ризиків відсутності місця торгівлі);
- приймає рішення про видачу ліцензії (дубліката) або готує вмотивоване рішення про відмову у видачі ліцензії;
- проводить видачу ліцензії або дубліката;
- вносить відповідні дані до ліцензійного реєстру та направляє відомості до Єдиного ліцензійного реєстру.

Рішення про відмову у видачі ліцензії приймається у порядку, визначеному чинним законодавством, у разі (п.3.3 розділу 3 Рекомендацій):

- недостовірності даних у поданих заявником документах;
- невнесення плати за ліцензію;
- невідповідності розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи;
- невідповідності поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензується.

Платники податків, зареєстровані на територіях відповідних адміністративно-територіальних одиниць, мають можливість отримати у центрах обслуговування платників адміністративні послуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

До уваги сільськогосподарських товаровиробників

Рівненська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області нагадує, що Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791 -VIІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі - Закон), якими запроваджено формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі - Реєстр) для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції.

Згідно з пунктом 161.4 статті 161 розділу V1 Закону порядок ведення та форма Реєстру затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Сільськогосподарський товаровиробник для внесення його до Реєстру подає до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника ПДВ заяву про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі - заява). Форму заяви затверджено наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 275, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за № 268/30136.

Відповідно до пояснень до заяви, така заява заповнюється та подається в електронній формі або у паперовому вигляді протягом п'яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової звітності з ПДВ, встановленого для місячного податкового (звітного) періоду. Тобто перші заяви можуть бути подані починаючи з 21.03.2017.

Відповідне роз’яснення надано ДФС України у листі від 16.03.2017 № 6429/7/99-99-08-01-01-17.

Рівненська ОДПІ

ОГОЛОШЕННЯ
Електронні звернення
Графік проведення прямого телефонного зв'язку

Прямий телефонний зв'язок


Звіти про виконання депутатських повноважень

Звіти про виконання депутатських повноважень депутатів міської ради VII скликання


29 вересня 2017 року
о 10:00 відбудеться тридцять друга сесія Острозької міської ради
Порядок денний
10 міфів про субсидії
Детальніше
Якщо вдома чи на робочому місці Вас дискримінують за ознакою статі
Контактна інформація
Виконком Острозької міської ради запроваджує реєстрацію і розгляд електронних звернень.
В електронному зверненні окрім вимог, передбачених для письмового звернення, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.Електронна адреса ostrog_zvernennya@ukr.net
Якщо Ви боїтесь, що Вам завдадуть шкоди, або Ви стали жертвою торгівлі людьми, звертайтесь до суб’єктів що здійснюють заходи у сфері «Протидія торгівлі людьми»
Головний спеціаліст відділу праці та сімейної політики: Гаврилюк Олена Андріївна: тел. (03654) 3-00-67; Острозький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: гловацька Оксана Іванівна (03654) 3-09-26; Відділ Освіти:Юрчук Ірина Леонідівна: тел. (03654) 2-38-88; Служба у справах дітей : Ковальчук Галина Валентинівна: тел. (03654) 2-22-60; Острозький міськрайонний центр зайнятості: Вус-Столярчук Людмила Євгенівна: тел. (03654) 2-35-02; Управління праці та соціального захисту населення: Бахоня Валентина Іванівна: тел. (03654) 3-00-05; Острозька центральна районна лікарня: Нікулін Володимир Іванович: тел. (3654) 2-00-65; Острозький відділ поліції Головного Управління Національної поліції в Рівненській області: Антонюк Микола Іванович: тел. моб. (098 242 19 33)
Шлях переселенця

До відома жителів м. Острога
Юридичною службою народного депутата України Юрія Вознюка надаються безкоштовні юридичні консультації в електронному режимі. Поставити питання юристам можна у розділі «Юридичні консультації» на офіційному сайті Ю. Вознюка за адресою: http: // voznyuk.info/. Якщо питання потребує додаткового вивчення, юристи надають консультації після особистої зустрічі в офісі громадської приймальні (м. Рівне, вул. Д. Галицького,9, офіс 403), для чого необхідно здійснити попередній запис за телефонами (0362) 40-51-54, або 050-0347170.
Про мирні зібрання
Відповідно до ст. 39 Конституції України громадяни мають право збиратися мирно, без зброї й проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, про проведення яких завчасно оповіщати органи місцевого самоврядування. Організатори мирного зібрання повинні заздалегідь звернутися до міськвиконкому з повідомленням, в якому має бути зазначено самого організатора, його адреса та телефон, дата і час, місце та форма його проведення а також орієнтовна кількість учасників.
До уваги жителів м. Острога!
З метою оперативного та якісного вирішення запитів громадян міста, які звертаються на щотижневий особистий прийом до міського голови, виконком Острозької міської ради буде постійно проводити попередній їх запис за номером телефону 2-22-60
Стратегія розвитку
територіальної громади
міста Острог
ОРГАНИ ВЛАДИ
 
МІСТА ПОБРАТИМИ

Місто побратим - Берунь

Місто побратим - Сандомир

Місто побратим - Гнев

Місто побратим - Моравський Берунь
 
БАНЕРИ







Програма дердавної підтримки енергоефективності

Національної дитяча гаряча лінія

Офіційний веб-сайт Державного реєстру виборців


Національний університет «Острозька академія»

Будівельна компанія «Вежа»

Острозька фабрика художньої кераміки

Шлях Гедеміновичів
 
ПОГОДА
 
© 2007—2017 Острозька міська рада
Всі права захищено! Права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Острозькій міській раді та охороняються законом України «Про авторське право і суміжні права».
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове!
* Увага! Сайт в процесі оновлення. Не вся інформація висвітлена на сайті є актуальною.